NORMAL DAN TAK NORMAL (part 1)


Memang normal untuk melihat seorang lelaki merokok..







Tetapi rasa kurang nomal pula bila melihat perempuan merokok..







Namun ankel rasa teramat normal pula bila melihat makcik-makcik kat kampung merokok... 






Comments

  1. hahhhhahha kat kg makcik2 memang merokok

    ReplyDelete
  2. aa betulla..dulu arwah nenek pun hisap rokok x heran pun tengok dorang merokok..

    ReplyDelete
  3. tu lah kan..perempuan muda dan perempuan tua merokok..sama sama perempuan tapi normal dan tak normal..org2 tua hisap rokok daun tu kan..bukan yg rokok biasa tu kan..ke?sekarang tgk perempuan tak segan silu merokok kat tempat awam..kann?

    ReplyDelete
  4. waaa??
    x pernah tengok..
    ooo..
    ade ek?
    prghh..

    ReplyDelete
  5. erkkkk serius ke ni ankel???

    ReplyDelete
  6. seksi benar gmbar pempuan yg merokok tu ankel oii haahhaa

    ReplyDelete
  7. haahhahaha.. kann.. kalau makcik makcik merokok nampak macam err.. biasa jer..

    ReplyDelete
  8. dulu ada kawan nenek suka isap rokok daun

    ReplyDelete
  9. dulu2 makcik2 kat kampung aku selalu merokok....

    ReplyDelete
  10. Mcik kt kg rokok daun....rokok sigaret xde....tpi msa kt sumit usj klu xsilap rietta, sales girl selamba merokok dlm premis dia..

    ReplyDelete
  11. Opah teman dulu pun suka rokok daun

    ReplyDelete

Post a Comment

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.