TOLONG PASANG LANGSIR










Tiba-tiba..

















Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

19 comments:

  1. eceh..tunjuk rajin depan seseorang ye ankel..anak mak yang rajinlah kononnye tu..tapi mmg rajin tlg mak pun kan :)

    ReplyDelete
  2. uhh dah dekat dah jodoh angkel tu..

    apasal nama pojie pulak?bukan jonni ke..

    stroke itam putih ni lagi halus la berbanding yang kartun ade kaler tu..apasal apasal?ni nak hantar kat majalah ke?

    ReplyDelete
  3. ceh... muka selambe je kan... buat2 rajin... tapi tak pe.. ade motivasi...

    ReplyDelete
  4. haaaaaa,lamanya tak komen siniiiiiii,rindu ke katon ankellllllllllll....... ehem,aina tu sapa?hik...bakal isteri ka?hahahaha

    ReplyDelete
  5. amboiii terus semangat pasang langsir ye ankel hehehehe

    ReplyDelete
  6. mentang2 awek cun datang, dan2 jadi rajin
    cer makcik ke pakcik ke yang datang..
    :P

    ReplyDelete
  7. hahahahahahah ! ankellll kemain lagik ek :P

    ReplyDelete
  8. macam rajin jer...macam rajin jer...hahaha!!

    ReplyDelete
  9. kenapa katon ni tak berapa lawo? selalu lawo je.

    *Salam Maal Hijrah :-)

    ReplyDelete
  10. takut org kg gelak tapi dengan aira siap puji diri sendirik..mmg dasar lelaki bak kata aujinz hahahaha..

    ReplyDelete
  11. Wahahaha.. rajin bebeno la kununnnnn...

    ReplyDelete
  12. hahahaha...berlagak suci lah plok abang pojie kau ni...

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger