KAU MENGINTAI, AKU DIINTAI. (part 2)

























moral of the story : Jangan lupa tutup langsir ya....


Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

13 comments:

  1. Btul tu ankel..masa rietta dok crystal crown kajang...mmg bleh nmpak kita kt dalan tu...kan tutup langsir...huhuhu...pling jelas adalah waktu malam...

    ReplyDelete
  2. ya benar... kalau duduk kat rumah tetinggi yang blok dia sebelah menyebelah, peluang nak kena skodeng dari jauh tue adalah tinggi. dan jangan lupa, zaman la nie, kamera pixel besar merata rata.. koh koh koh

    ReplyDelete
  3. tak duk flat pun xblh jugak nak suka hati tak tutup langsir bila salin baju, nayaaa. haha

    ReplyDelete
  4. silalh tutup langsir kalau taknak di skodeng.

    ReplyDelete
  5. betul.. kena tutup langsir walaupun rasa orang tak akan nampak
    *take note :D

    ReplyDelete
  6. memang ada pun..kawan aku duk kat puncak perdana...siap beli teropong lagi mengintai awek salin baju.....bodoh punyer orang..benci aku

    ReplyDelete
  7. kat asrama aku pernah jadi benda ni. hostel lelaki bersebelahan dengan hostel perempuan

    ReplyDelete
  8. Ape lagi , pempuan pun beli la teropong...kite buat serang balas .!

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger