AHAD DAN ANDA


Ahad, hari yang dinanti-nanti oleh semua orang, hari untuk berehat dari kepenatan berkerja. Dan ankel yakin anda pun begitu. Mesti hari ahad anda dipenuhi dengan aktiviti yang menarik bukan? Macam berjalan-jalan tepi laut, berbabekiu, dating dengan puk-puk anda. Owh... memang menggembirakan bukan?

Ankel? Hmmm... hari ahad disambut dengan serba sederhana sahaja. Dok rumah, buat itu ini, memang kurang menarik ...









Camtulah, dok meracun rumput rampai yang sudah semakin tinggi-tinggi. Petangnya pula ankel buat aktiviti kegemaran ankel ni, maklumlah dah penat dok meracun, inilah aktiviti peberet..








Tengah sedap-sedap tidur, tetiba ankel di kejutkan oleh budak kecik sorang nih...







Biasalah tu, si kecik tu memang macam tu, satu hari berapa kali tah mandi, pastu dok tukar-tukar baju, pakai mekap, pastu dok tanya semua orang yang dia tu cantik tak. Dan ankel semestinya akan memberikan jawapan yang biasa ankel hulurkan...
















Kemudian bila budak tu tensen tak dapat jawapan yang dia nak dengar, dia pun nangis. Pastu pergilah mengadu kat mama dia, nenek dia, semualah yang ada kat situ ketika itu.

Dan ankel, hmmm... ankel sambung buat benda peberet ankel tadi tu....










Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

9 comments:

  1. salam ziarah dari bunda...

    apa raa punya uncle..

    ReplyDelete
  2. hehehe...ahad rietta pown sibuk mcm ankel jugak..hehehe...

    ReplyDelete
  3. haha.. tapi kadang2 hari cuti entah hilang ke mana, sedar2 dah isnin balik waaa..
    cutiku dicuri.

    ReplyDelete
  4. hahaha tak baik tau ankel... siannnn si comel tuuuuu

    ReplyDelete
  5. hari ahad selalunya macam cepat je berlalu..rasa macam ahad banyak benda nak kena buat.huhu

    ishh ankel ni suka sakat bebudak..sian dia..

    ReplyDelete
  6. rindukan ahad!!!!
    nak rehat
    cian si kecik yg cantik

    ReplyDelete
  7. kekekek.... ingatkan nak pujuk...rupenye sambong tido balik.... ngancukwak betoi le..... kekeke

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger