ZOMBIE DI KAMPUNGKU























Anak buah ankel dok berangan jadi zombie, tapi ankel tak hairanlah sangat sebab zombie budak-budak, sebelah tangan je boleh dikalahkan. Tapi macam cerita zombie kat panggung, mula-mula memanglah zombie lemah-lemah datang, kemudian barulah zombie yang kuat-kuat pulak sampai. Samalah macam hari itu, tak berapa lama lepas tu, datang pulak ketua zombie...








Haaaa... inilah dia, mak zombie...
Menakutkan bukan?




Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

11 comments:

  1. menakutkan sungguh Mak Zombie tue.. koh koh koh

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaaaa.. 1st komenn.. kah kah kah.. otaaaaaaakkkkk... oooootaaaaakkkkkk

      Delete
    2. menakutkan kan? akekekekeke...

      kalau aku aku tak cari otak.. aku cari ... piza... piza... piza.... akekkekeke

      Delete
  2. kahkahkah *tgh sakit hati dgn plant vs zombies 2 - zombie makin bijak =_='

    p/s: poya ahhh ojinnn :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. akekekekeke... lamo dah tak main2 game nih... tak sempat..... huhuhuh

      poya? poya tak pa... jangan boya.... akekekekee

      Delete
  3. den tkut tgk cte zombie2.sbb darah2.geligeleman

    ReplyDelete
    Replies
    1. huish... citer2 camni ah best.,. pukul2... tembak2.. .. darah pancut2 terpercik kat diindiing... pergh !!! akekekekke

      Delete
  4. hahaha sekali mak zombie datang da..jadi ape lepas tu ankel?

    ReplyDelete
  5. ekekeke...sian paman....paman pown kena sekali...

    ReplyDelete
  6. cerita ankel mcm tersangkut je... tak de sambungan ke?

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger