DAPAT KAD RAYA DARI BLOGGER AZHAFIZAH.



 
 
 
     Haha.. dah berpuluh tahun ankel tak dapat kad raya, kali terakhir ankel dapat adalah masa ankel sekolah menengah lama lama lama lama lama lama lama lama lama lama lama lama lama lama lama lama lama lama lama ... hins.. hins.. hins,.. semput... hins hins... tarik napassss... hmmmm.... ok..
 
       lama lama lama lama lama lama lama lama dulu. huhuhu. Terima kasih buat Azhafizah sebab sudi bagi kad raya. Comel kad rayanya...
 
 
 
 
http://www.azhafizah.com/
 
 
 
 

 
        Tapi sebab lama sangat tak dapat kad raya, ankel lupa....
 
 
 
 
 
 
 
Maaf ankel tak balas. hahahaha. Lupa...
 
Apapun selamat Hari Raya pada Azhafizah dan semua yang membaca entri ini..
 
 



Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

7 comments:

  1. Best laa Ankel dapat kad rayewww. Hehehe ^^
    Boleh laa gantung kat dinding nanti kan Ankel kan :D

    ReplyDelete
  2. hahahahhaa.. samalah kite angkel.. jap.. kalau ikutkan lama lama lama angkel itu ada 19 kali lama... so kalau kira angkel tingkatan lima pada 19 tahun yang lepas,... maka umur angkel dah 37 tahun? wkwkwkw...

    jangan marah angkel. Gurau jer.. koh koh koh
    Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin... koh koh koh

    ReplyDelete
  3. Sama laa angkel...
    Tahun lepas ada jugak dpat kad raya dr wakil rakyat sbb baru lepas PRU kekonon nak amik hati, tapi tahun ni sapa pun takdak yg bagi kad raya...
    Niat hati nak pos sendiri ke alamat sendiri atas nama sendiri, barulah #foreveralone

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya ankelllllll!!
    dapat kad raya tu tandanya glamer wakaka..
    kbai :)

    ReplyDelete
  5. pecah kaca pecah gelas, takpe kalau tak balas..hihi..

    ReplyDelete
  6. hahahaha..sekarang kad raya dah moden ankel. orang dok letak kat raya kat watsap je. sonang. jimat setem.

    ReplyDelete
  7. Rietta pown thun nie xsmpat nak balas kt sesape...
    huhuhu...

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger