KAK DIANA OWH KAK DIANA

















     Sebagai pembuka kata, ankel nak cerita sikit pasal kak Diana. Dia seorang wanita yang bertubuh kecil, cantik, berusia awal 40 an, sangat peramah dan penyabar. Beliau bila beli sarapan, beliau akan membeli lebih kuih-muih untuk di kongsi bersama rakan yang lain. 

    Disebabkan sikap beliau itu kami hormat beliau dan dalam apa jua hal, jika beliau meminta tolong kami akan membantu.. Senang cerita kami tidak mampu menolak permintaan beliau. Fullstop !!

     Dan itulah punca permasalahannya. Di bulan ramadhan yang ini, beliau ada menjual biskut dan biskut dan biskut dan biskut. Jika berjumpa beliau,  memang selalunya terbelilah biskutnya itu.. tak mampu nak tolak. Segan. Kalau kita tolak pun... sekali dia pujuk.. goyang pala lutut, langsung angguk-angguk membeli.

    Jadi jalan terbaik adalah,.. sentiasa cuba mengelakkan diri dari beliau..Kalau tak dapat mengelak, dan terjebak untuk bersembang... alamat...













Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

20 comments:

  1. hehehe..lari² akhirnya ketemu jua :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... dah 1 tmpt keje... nak lari manalah sgt.. camne pun mesti terserempak punya... huhuhu

      Delete
  2. Replies
    1. hahahaha... camtu ah... org baik dan pemurah hati... murah rezekinya... huhuhuhu

      Delete
  3. berani katakan TAKNAK uncle!

    adik perempuan kak diana ke yg buat sampai goyang kepala lutut tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dahhhh... tapi bila dia pujuk... melihat sinaran matanya ... teringatkan dia sentiasa melayan baik kita... maka terbukalah hati utk membelinya... huhuhuhu//

      ye lerrrr... x tau dah kawen ka blom... kena siasat nih... huhuhuhuhu

      Delete
  4. fewwiit, lawanya kak Diana, kalau gini gua pun boleh cair >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. lawa itu subjektif.. ada org kata emma maembong tu lawa... ada yg kata tidak... tp jika ankel dpt berjumpa dia... komfom ankel pengsan...

      Delete
  5. Patutlah gelabah tenuk bila Kak Diana datang.. kah kah kah... nak kena tengok gak laa macam mana rupa Kak Diana tu... kat mana opis angkel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakakaka... boleh kalu nak datang... tp dtg saja2 mmg x bley jumpa ah, tp kalu dtg nak beli biskut.. ok.. itu ok.. kuikuikui

      Delete
  6. Replies
    1. hahahaha.. awet muda.. dok minum produk dherbs terlajak laris.. mcm ankel gak... akekekekekekeke

      Delete
  7. Replies
    1. ankel serius dia kata lawak pulak... ok .. fineeeee ..

      Delete
  8. ape kate kalau sy tag kak diana dalam post ni .. hahahhaha ..

    ReplyDelete
  9. ape kate kalau sy tag kak diana dalam post ni .. hahahhaha ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... mesti kak diana suka.. tah2 terus dia kenenkan ankel ngan adik dia tu... akekekekeke

      Delete
  10. kak Diana jual kueh lagi tak pas raya?

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger