MERIAM TAK KENAL USIA













2 JAM KEMUDIAN...











 

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

19 comments:

  1. hahaha..ini lawak..kemain pakcik..sanggup main meriam dari pergi terawih ye..Memang tak mengenal usia sungguh ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuikuikui... mana tau ada org yg da tua2 tapi dok main meriam lg kan? sapa tau... kakakakka

      Delete
  2. Bila dah tua-tua baru nak belajar main meriam, ini lah padahnya .. org lain rilek 3, 4 tahun dah pecah tangan .. lol~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha... nakal kau jahhhh... siyut je komen... kakakakaka

      Delete
  3. hahahah,,, lawak...boleh plak pak cik pak cik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. manalah tau kan.. ada warga emas dok main meriam... huhuhuhu

      Delete
  4. dulu kecik tak dapat .. dah tua2ni gian pulak yerk pakcik..
    abg jonni pun main mercunker???

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakakakka... nak mengimbau zaman kanak2 tu... huhuhuhu..

      tak ah... tak main mercun2 dah.. huhuhuhu

      Delete
  5. amboi pakcik ni mengalahkan orang muda. hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. biasalah ... org lama... pengalaman byk... akekekekekeke

      Delete
  6. lepas ni mesti pakcik abu berani main merecun pop pop je

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa... kak svs.. lamo tak nampok... kuikuikui

      hahaha... dah tak berani langsung. dok layan ketuk2 ramadhan saja... kuikuikui

      Delete
  7. ehem, perkenalkan saya dekat orang yg tgh dukung pakcik tu.. kakakaka ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolehhhhhh... tp dgn 1 syarat.. kenalkan ankel dgn sepupu ang yg putih melepak, rambut ikal mayang, bdn mcm botol kioka kola... dan mesti minat tgk ketuk2 ramadhan...

      Delete
  8. Alaaa, kami yang purba ni pun nak jugak main meriam...
    Budak2 nanti putus jari kang takleh jawab exam...hahhaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... ye tak... biar budak2 je bakao lemang , rebus ketupat semua... kita dok main meriam... cadangan yg bernas. huhuhu

      Delete
  9. mengalahkan orang muda pulak huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mestilah... nama pun org muda.. dorang apa tau? main coc ja... nak buat meriam komfom x tau... akekekeke

      Delete
  10. orang tua bersemangat muda. kahkahkah.

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger