HAIWAN PELIHARAAN KESAYANGAN.


 
    Kalau malam, ankel suka makan depan tv. Ambik nasi, lauk , air segelas, pastu bantai makan depan tv. Tapi ianya jadi tak syok bila asyik kena kacau dengan 3 ekor anak kucing kesayangan ankel. Ia siap panjat-panjat belakang badan tu yang serius tak syok. Rasa dia punya kuku... haishhh...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tapi ankel tetap bernasib baik...
sebab ankel bela anak kucing....
bukan anak lembu...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

34 comments:

  1. hahhahaha...saya pun kena ngan kucing saya....cuma saya nasib baik tak rasa kuku sbb slalu trim kuku dia..hahhahaha calar balar la belakang tu...no komen klu anak lembu....patah riuk gamaknya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. hahhahaha...saya pun kena ngan kucing saya....cuma saya nasib baik tak rasa kuku sbb slalu trim kuku dia..hahhahaha calar balar la belakang tu...no komen klu anak lembu....patah riuk gamaknya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. owh .. trim kuku?? ankel tak pernah trim kuku2 kucen.. bior kucen2 tu trim sendiri .. habis semua benda di cakar2.. kekekeke..

      owh.. anak lembu.. bukan patah riuk... koma terus dibuatnya...

      Delete
  3. Replies
    1. haha.. mengarut je pepagi isnin nih.. haha..

      Delete
  4. Replies
    1. hahahaha.. abis.. abis baju koyak rabak kena cakor... haishhhh.. bahaya.. bahaya.. huhu

      Delete
  5. hehe tiba-tiba jer kuar nama joong kook...lawak2

    ReplyDelete
    Replies
    1. spartaaaaa... hahahaha... comel apa bg nama pet joong kook... haha

      Delete
  6. kenapa mesti lembu nama kon kook ankel?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... tak kisahlah lembu.. apa saja pet.. mesti comel kalu nama joong kook... kekekekke

      Delete
  7. sweet nyer kau bela kucing...

    ReplyDelete
  8. kakakaka~~ jong kook spartaaa~~ haha! sabau je la yer ankel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. yo lah.. kalau kucen2 tu main kejor2... kalu kona siap drift2.. semua benda disapunya.. tensen tul.. kakakaka

      Delete
  9. wehh bestnya ada kucing aktif panjat2 badan gitu :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... ak ah.. kalau taim aktif.. dok lari2.. kita yg berjln pon di langgonya sampai nak tersembam.. ciss.. huhuhu

      Delete
  10. https://www.youtube.com/watch?v=UjZqcDYbvAE

    ReplyDelete
    Replies
    1. woooo... thanks.. sedap one ok rock... ankel yg tau kalu band jepun flo ngan asian kung fu generation.. tu pon sbb naruto... kekekeke..
      kalu ado lagu2 best share2 lah ya...

      Delete
    2. you're welcome. sy minat rock sbb jepun dan anime. by the way why blog ankel ade gambar bleach? ankel minat ker?
      p/s: sy peminat bleach

      Delete
    3. bleach? minat.. tp tak tgk sampei habis.. citer psl aizen paling best.. pastu psl yg topeng tu visored eh? lwn ulkuriyuya tah pemende lupa.. haha.. pastu tak tgk dah..

      byk dah x tgk.. naruto pun.. tak dan.. huhuhu

      Delete
    4. ulquiorrra cifer lah ankel dia tu espada no.4. ankel tau tak naruto kluar movie baru psal ank die si boruto. ankel tengok la.

      Delete
  11. kahkahkahh ! Tapi best gak dpt kucing aktif gituu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. best mmg best.. sbb masih kecik.. dah beso esok.. malas nak layan... eh? kakakakkaka

      Delete
  12. merapu apa ni ankel?? hahahahhaa
    ehemmmm masih menonton runningman kah??

    ReplyDelete
    Replies
    1. merapu garpu ni stickynote.. haha
      ehemmmm sudah tidak menonton lagi lah...
      naruto pon sama.. lamo tak tgk... tak dan..
      hahahaha

      Delete
  13. mak aihh kalau lembu naik atas badan memang tak sempat makan gitu..

    ReplyDelete
  14. Kucing aku masa kecik aktif sangat, bila dah dewasa ni semua jenis tidur 23 jam sehari. 1jam je berjaga sebab nak makan berak dan ubah tempat tidur...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. ankel kalu yg kecik2 nih sukalah layan... yg dah beso2.. dah bujang... . mmm.. lantok.. hahahahhaha..

      Delete
  15. hahahaaha lembu x kacau org makan nasik kot

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapa kata? haaa.. cer try ang pi mkn nasi dekat lembu.. mau tak dtg lembu tu dok gigit2.. tarik2 tudung ang tu.. kekekekeke

      Delete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger