BILA KASIH SAYANG DI BALAS DENGAN NAJIS

 
 
    Ankel ada bela 2 ekor anak kucing yang comel. Sangat comel... Namun ianya sudah tidak menjadi comel setelah salah seekornya berak diatas tilam ankel.. hmmm..
 
 
 
 
 
 
 
 
Dok tido luar sekarang nih..
Masih terbayang kehangatannya...
Geli pulak nak tido atas katil..
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

27 comments:

  1. Satu je nak cakap.


    Adaaaaaaan ukeeeeeeeee..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mumtazzz... ang ni tau kira ke dak?? mana ada satu..
      dah 3 ang ckp tu.... kuikuikui

      Delete
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. boleh cayer ke kucing tu yang berok..hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bolehlah... tak caya?? kalau tak caya...
      tanya.. tanya.. tanya sama itu hud hud.. lang bosilang.. kui buti kui..
      kerana dia yg bawa aku kemari...

      kakakakakka

      Delete
  3. Replies
    1. hahahaha.. nak buek cemano... tido luor je lah...
      huhuhuhuhu

      Delete
  4. Replies
    1. hahahahahantu punya zyra...
      kakakakakaka

      Delete
  5. Ankle kena buat toilet untuk meow ankle tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmm.. duit lagi... malas ah...
      kalau ankel boleh kutip 20 sen setiap kali dia masuk....
      itu ankel nak.... akekekkekekeke

      Delete
  6. Replies
    1. kat pintu dapur...kalu lapo takyah jln jejauh.. kakakakaka

      Delete
  7. ahahahhahaha padan muka dengan pak cik

    ReplyDelete
  8. nak ku tahan gelak sbb kesian tapi ternyata ku tidak mampu hahahaahhahahahahahahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahampeh ko pijah... gelak... gelak lerrr.. tak heran...
      kakkakaka

      Delete
  9. Replies
    1. sbb terlalu bravolah maka kucen itu sudah jarang masuk umah... kene dok luar... kakakakakka

      Delete
  10. Nasib kucing tak berak masa ankel tengah tidur atas katil.
    Kalaulah itu jadinya, maka bergelumanglah ankel dgn....

    ReplyDelete
  11. itulaa ankel ...
    kucing tu sbnrnya nk brk tpi tk tahu nk brk kat mana . trnmpk lak katil ankel dia apa lagi berak laa...
    hehehe

    ReplyDelete
  12. alaa sian ankel...ankel cuba tekniknie...kwn kwn rietta cuba berjaya....dorg kurung kuceng tu dalam toilet 2-3 hari...nnti dia pergi buang kt toilet...xsepah dah dalam umah...

    ReplyDelete
  13. alaaa meoww x sengaja laa ankel.... jgn laa marah2 meoww...cian tau..hehehe

    ReplyDelete
  14. alaaa meoww x sengaja laa ankel.... jgn laa marah2 meoww...cian tau..hehehe

    ReplyDelete
  15. saya pernah buang tilam sebab bau tak hilang..

    ReplyDelete
  16. kannn..walau dah basuh bersih mesti ada terfikir..p jemur kat luar ankel..lama² nanti mesti ankel rindu tilam tu ;p

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger