INGAT HARRY POTTER JE BOLEH TERBANG?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sila pasang lagu ini kuat-kuat..
kita karaoke bersama-sama...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kami tiga sahabat
nasib timbul tenggelam
Susah hanya sekejap
senang pun tak lama

Sekarang mulai sihat
berkat sabar di hati
Rezeki pun naik meningkat
dapat senjata yang sakti
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kami tiga sahabat
se-ia dan sekata
berpadu dan sepakat
riang dan gembira
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tah hapa-hapa yang ankel ngarutkan hari nih..
huhuhuhu.. maklumlah hari isnin..

Korang paham? kalau tak paham...
buat-buat paham sudehhh.. kboiii....
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

28 comments:

  1. blh tahan jugak angkel ni berangan. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakakakaka.. sesekali jadik mat jenin tahap tinggi... biasalah tu... kakakakaka

      Delete
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Replies
    1. Nadia.. awaa ta tau ke??
      Saia masih muder.. taip pown pelat taw...
      kakakakkakaka

      Delete
  3. Replies
    1. hahaha.. kita bako,.. kita bako... eh?
      huhuhuhu

      Delete
  4. Replies
    1. Kat mana tu .. kat lutut? kat siku?
      atau kat lengkungan pelvis??
      kekekekeke

      Delete
  5. hari ni kau dah makn ubat ke belom?...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belom... klinik tutup... public holiday...
      lalalallalala

      Delete
  6. Sampai ke situ perginya. Dasat betul level monday blues ankel, hikss

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tahap monday r&b... ngantuk dan stress pada masa yg sama...
      kekekekkeke

      Delete
  7. Sampai ke situ perginya. Dasat betul level monday blues ankel, hikss

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. boleh.. boleh.. tapi tadak seat belt ngan tingkap...
      lalallalalala

      Delete
  9. Ankle nak pinjam tikar terbang bole?? he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleyyyy... tapi yg tinggal cuma tikar mengkuang terbang...
      huhuhuhu

      Delete
  10. Apa ni Ankel, gi ronda naik tikar terbang tak ajak...
    hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan tanak ajak.. tapi nnti x muat... limit 3 org ja...
      nantilah ankel beli kapet plak ya,, kekekekeke

      Delete
  11. ada jual tak tikar terbang tu.. nak kasi hadiah kat someone, biar hilang dari malaysia ni tak balik2 dah.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada... ada jual kat jakel... udani kapet... ada kot... kena rajin tanya dan gugel2...kekekekeke

      Delete
  12. Replies
    1. waaa... kenyang sgt tu sgt sendawa... erk.. erk...
      kekekekkekeke

      Delete
  13. nampak sangat monday bluess nyerr tu ankel...

    ReplyDelete
  14. kesian kawan-kawan ankel kena layan angan-angan ankel di pagi Isnin

    ReplyDelete
  15. ni dah teruk sangat ni ankel..bawak² sedar diri di hari isnin :p

    ReplyDelete
  16. hahahahhaahahahahha...itu yg mampu tulis skrg

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger