PADAH BILA TERTINGGAL HENFON


       Masa cuti sekolah ni, biasalah anak-anak buah ankel mesti balik. Dok tido sini beberapa hari. Biasalah tu. Jadi pada suatu hari tu diorang keluar merayap, yang paling sulung tu pulak tak bawak henset dia. Jadi tepon dia asyik bunyi saja, stress ankel.

       Jadi sebagai seorang pakcik yang baik hati, penyayang, bersopan santun dan berbudi bahasa, ankel pun ambiklah tepon dia, tengok sapa hantar mesej, penting ke apa ke? Tapi sekali tengok, mesej dari awek dia..



 
 
 
 
Baru form 3... tapi mesej dia.. hmmm...
Disebabkan budak tu takde.. ankel pon jawabkan...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ankel sempat hantar 1 mesej saja..
sebab awek dia tak balas pastu...
 
 
 
 
 
 
 
Jadi malam tu anak buah ankel ada tanya ankel..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kantoi !!
Jadi hari ahad masa mak dia datang ambik..
ankel ada sembang ngan kakak ipar ankel tu..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
         Kadang-kadang ankel ada gak skodeng facebook anak buah ankel tu. Baca post-post dia. Bila budak tu post benda jiwang... pastu awek dia pun komen.. agak jiwanglah jugak komennya..
     
       Lepas tu ada plak komen dari kakak ipar ankel aka mak anak buah ankel... aka bakal mak mertua awek anak buah ankel itu...
 
" Haaa.. korang ni masih sekolah, belajar dulu ya. "
 
Yang best tu.. aweknya menjawab jugak..
 
 
" Ya makcik, kami tau  :) "
 
 
Kakakakakaka.. dunia.. dunia...
kenapalah Malaysia masih berjerebu...
 
eh? 
 
 
 
 
 
 



Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

28 comments:

  1. Pandai jugak abg jonni bahasa itteww itteew tuuh..! Haha..XP

    ReplyDelete
    Replies
    1. hhhahaha... biasa lewww... itew kan masih muder... itew kuadddd... kakakakakakka

      Delete
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
    3. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

      Delete
  2. omg ye, budak2 zaman skrg sgt unpredictable. darjah 5 pun dah bercinta -_-'' .. ada pulak mak pak yang sporting siap hantar anak pergi dating wakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakakakka... mak ai... mak pak sendiri anto dating.... gila sporting kuikuikui. tu ar zaman dah berubah... huhuhuhuhu

      Delete
  3. berani pulak si awek dia menjawab yer..Hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha... mestilah. kata bakal mak mentua... kenalah mula berbaik2... akekekekkekeke

      Delete
  4. huhu tu laa ankel.. bebudak zmn skang..haii laa..sekolah rendah dah bercinta.. ke main lagi ayat..kalah kiter yg dewasa ni kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahhaha.... tu lah.. kenapalah zaman kita muda2 tak terpikir nak ckp pelat2.. kalu tak mmg ankel da kawen 4 skrg.... eh?
      wakakakkakakakakkakakakka

      Delete
  5. hahaha budak zaman sekang memang advanced.. tu baru baby baby.. yang tak boleh blah bila pakai kanda dinda, mamy dady, kanda dinda. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahhahaha.... tu ar.. mami dadu ah.. papa mama ah... padahal spenda mak masih belikan.. cait !! kakakakkakaka

      Delete
  6. hahaha ni yg buat aku takut nak beranak ><

    ReplyDelete
    Replies
    1. takpa... nanti suruh asben ang yg beranak... eh?
      kekekekkekekeke

      Delete
  7. hohoho... dasat bebudak sekarang, tak reti nak rasa segan malu2 lagi dah, kantoi dengan parents pun wat lek jerrr ( "^____^)~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... betul tu sis.... haaa.. ankel panggey sis.. dah tak tersedak lg kan? huhuhuhu
      ye lah.. mungkin senario zmn skrg kot... semuan benda jadik biasa je... org da tak heran..

      Delete
  8. Belum lagi papa mama nya. Rasa nak sekeh kat situ jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. elehhhhh... tah2 ko pun sama... papa lah... baby lah... kekanda lah.. daddy lah... kennnnnnnnn ?
      huehuehuehue

      Delete
  9. Replies
    1. hmmm.. ankel pun gelak gak... huehueueheuheu...

      Delete
  10. Pergh, power gak ankel berbahasa itteew kittew tu ek?
    Aku syak ankel ni pun lebih kurang dua kali lima je ni dgn anak buah...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhhhhh... takkk... lain.. ankel dok panggey antie... tak pun grandma.. nenda... akekekekekeke

      Delete
  11. Tu la IQ risaukan ni. Huhuhuhu...adik IQ pun sama spesis mcm ank sdra ankel...huhuhu

    ReplyDelete
  12. Tu la IQ risaukan ni. Huhuhuhu...adik IQ pun sama spesis mcm ank sdra ankel...huhuhu

    ReplyDelete
  13. hehehe...bdk bdk skank nie kan...titew bru pas mamam nie...hahaha....

    ReplyDelete
  14. inilahhh DONIAAAA..
    ankel bile lak nak berbaby2..bersayang2..hahaha
    wek2..^^

    ReplyDelete
  15. budak sekarang bercinta ayat lain macam jiwangnya..ish ish

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger