KORANG ADA KAWAN PERANGAI MACAM INI TAK?

 
Pernah tak ini terjadi kat korang?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haaa.. kawan tu dok saja letak kaki
atas kerusi sebelah yang kosong...
Saja tak bagi ang duduk...
 
Ang kenai ka orang cenggitu?
Ankel ada kawan perangai cenggitu...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ok. Ya memang ankel saja buat cenggitu..
Saja bergurau manja ngan member...
 
 
Tapi apa yang ankel pernah jumpa kat tempat awam..
Orang tu duduk, sebelah kerusi kosong tapi dok letak
beg dia kat situ. Tak nak alih walau tempat tu agak
ramai orang... ada yang dok berdiri... hmmm..
 
 
 


Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

16 comments:

  1. Orang yg takde common sense ni kesian .. tak . .mane de sy cakap pasal ankel.. mane dee... xdeee..x deeee.. hahaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. woooooooooo... ngata ankel yaaaaaa... nak kene rotan? nak?...
      akekekekekeke

      Delete
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. ha situasi sedemikian biase berlaku dalam public transport. saya suspek diorg ni bayor harga tambang untuk beg tu sekali rasanye. sebab tu diorg boleh letak beg kat tempat duduk sebelah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha... patutnya org lain selamba ja duduk atas beg org tu... baru org tu tau... kekekkeke

      Delete
  3. niat bergurau xpe ankel, kalau mmg ad niat nak conquer tmpat dduk tu, karate sama ankel nti..haaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. haloooooo... ankel ada black belt hokayyyy... beli kat pasar mlm... 10 hengget.. kakakkaka

      Delete
  4. Selalu jadi dalam komuter n LRT, Ankel.
    Orang ramai berdiri ni, sebabnya yang duduk tu sorang sekali dua seat, satu utk dia, satu lagi utk beg dia.
    Agaknya beg dia pun penat berdiri kot, tu yang kena duduk atas kerusi tu...
    Hik hik hik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha.. ye lah.. penat kot beg tu... byk brg disumbat dlmnya... kenalah bg rehat sikit... kekekkekee

      Delete
  5. pernah jumpa orang macam ni..tapi bukan kawan..eh ada sorang kawan ni..ankel lah :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhahha... bukan.. bukannnn ankel tu.. pelanduk dua serupa tu... kuikuikui

      Delete
  6. hahaha selalu jumpa makhluk mcm ankel ddi dlm kenderaan awam. agaknya dia bayo utk dua seat kot :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhhu.. tak boleh lah camtu.. kalu dia nak letak beg boleh, tp letak beg 1 seat pastu dia berdiri... kekekekkeke

      Delete
  7. x suka org yg ltak bag kt kusi, padahal kusi tu utk org.. bag ltak bawah ler.. ish3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau org tu bront palare?? kekekekkeke

      Delete
  8. Blog kau padu ankel jono.Eh,sori ankel joni.


    Maklumlah jerebu.

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger