PELUANG UNTUK MENDAPATKAN KOMIK BUASIR OTAK SECARA PERCUMA !!

      Korang dah baca komik Buasir otak : Reloaded & Revolution kah? Komik ini adalah hasil gabungan bukan 1 tapi 33 kartunis dari seluruh ceruk pelusuk tempat di Malaysia termasuklah ankel yang menyelit dalam tu sekali.

    Kini anda mampu memilikinya secara percuma.. ya anak-anak.. percuma dengan menyertai giveaway anjuran blog Buasir Otak. Haaa.. ini ghuper komiknya...






      Okay sebelum ankel bagitau cara bagaimana nak join giveaway tersebut, jom kita tengok sedikit preview apa yang ada dalam komik tersebut. Kita tengok hasil beberapa rakan yang ankel cilok tanpa izin dan tanpa segan silu dari blog Buasir Otak...



Ankel jono





































            Jadi pada sesapa yang mahu join ini giveaway, dan nak dapat komik percuma klik saja pada gambar lelaki yang sedang bergembira  kat bawah ini. Klik saja perut dia ya....









Ye lah.. Ye lah.. kalau tak boleh ..
klik ja link kat bawah ini...




Mohon sebar dan bagitahu kawan-kawan ya.. 
Tata..

Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

12 comments:

  1. laaaaa.. ankel pandai joget2 rupa2nya..
    hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

      Delete
  2. Hahaha.. Haaa .. Baru tau ankel ni raja dansa nusantara.. Akekekeekeke

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kakakakaka.. comey kan? biasalah.. peminat dangdut... kakakakakaka

      Delete
  4. Ankel joget macam ngelak kene gigit semut je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. elehhhh.. jeles le tewwwwww.. jeles ngan raja dansa.. akekekkekeke

      Delete
  5. Replies
    1. Hahaha.. Sila.. Silalah join bro... Woooo.. Lamo x nampok hang.. Huhu

      Delete
  6. uits ankel, apsal lak gua kena jadi maklong belah paksu yang bela lebah kelulut? wakakaka! *joget diam2 sambil senam aerobik* XP

    ReplyDelete
    Replies
    1. Owh.. Bukan ang kah? Serius ankel ingat ang yg bersedara dgn yg bela lebah kelulut tu.. Akekekeke

      Delete
  7. nak dapat free dari ankel buleh tak? :P

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger