CERITA TENTANG JUMAAT

   Hari ini jumaat. Dan di tempat keje ankel, hari jumaat memng nampak meriah. Pekerja pompuan semua cantik berbaju kurung.. ada yang berjubah.. memang cantik..
   dah macam hari raya..











Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

16 comments:

  1. mesti semua cun melecun...ankel pkai bju melayu x hr jumaat? hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak.. Kalau ada yg ajak ankel nikah..kompom ankel pakai.. Wkwkwkwk

      Delete
  2. Hari Jumaat kan kan ibarat "hari raya" untuk orang Islam...ankel pun kena pakai baju melayu jg lak..lagi meriah ofis tu kan??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanak ah.. Nanti ramai yg terpikat.. Ankel tak suka jd rebutan nih.. Wkwkwkwk

      Delete
  3. lelaki pun mesti berbaju melayu dan berjubah..ke?

    ReplyDelete
  4. oh hari lain pakai smart casual ke? sini hari2 pakai baju kurung. tak larat nak darah hiudng la gitu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke? Nasib baik x keje situ.. Kalu tak mmg kering kehabisan darah..

      Delete
  5. eleh ankel ni melampau nau nih sampai bedarah hidung. nasiblah jumaat je hidung bedarah. kalau hari2 tak tau lah cemane.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. kata komikkkkk.. kenalah camniiiii... akekekkkeke..
      hari2 hidung berdarah alamat jadik mcm ikan keringlah ni....
      akekkekeke

      Delete
  6. karang pegi solat jumaat ankel.. tau!! ^^

    ReplyDelete
  7. Awek Jilboob mana satu? Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh.. tak leh tunjuk...
      kang ada yg kata ankel ni gatai...
      akekekekeke

      Delete
  8. Replies
    1. hai cik pena... long taim no see...
      huhuhuhu

      Delete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger