KOMIK DAN KOMIK DAN KOMIK LAGI...





Jom singgah ke :


Ada bermacam-macam komik.
Hampir tiap-tiap hari ada komik baru..

Jumpa disana.. di sana.. di sana...


Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

13 comments:

  1. this is deep. sebab apa duit banyak terbuang ke tempat lain? sebab takde berkat duit tu sebab tak bagi kat mak. hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kisah masyarakat. Dah kawen ada umah sendiri x reti nk jenguk mak dia. Sian mak dia tu. Huhuhuhu.

      Delete
  2. Replies
    1. Kalau ang dgr citer makcik tu.. Lg. Sedih. Huhuhu

      Delete
  3. kesian kat mak...teringat plak kat arwah ummi...sobs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alfatihah.... Tu la. Ada juga yg lupa nk jenguk mak sendiri lepas dah berkeluarga sendiri. Sedihs..

      Delete
  4. huhuhu....sedey....ramai jugak org mcm ni....jap nk terjah sana...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada.. Dah senang sikit lupa plak emak dia.. Huhuhu.. Sedihs.. Jgn terjah org sudah. Kekeke

      Delete
  5. Ankel ni, bila tetiba jadi deep, terus terasa sampai ke hati. T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ankel minat deep2 nih.. Kumpulan deep purple.. Akekeke

      Delete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger