SAKITNYA TUH DISINI... SAKIT GILA !!



     Putus cinta, kena rejek oleh si dia yang menjadi pujaan hati memanglah sakit. Tapi bila cuti raya kita di rejek ... itu juga sakit.. sakit.. sakitttttttt.....




sakitnya....



adeih....



takde mood...



uhuk.. uhuk...



pinjam bahu~~



Anyone?



please~~





Post lain yang mungkin akan menarik minat anda:

Share post ini :

11 comments:

  1. ooh noo....sian ankel...xpe, ada masa lgi ni...lambat lgi raya...ada kemungkinan arahan berubah...Amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. ala.......siannyerrrr....saya kat penang dpt direct terus 3 hari...campur sabtu n ahad..5 hari cuti raya....sib cuti takyah apply ...ok la tu ....skali2 keja time raya....muahhahahahaha

    ReplyDelete
  3. Kesian,
    Raya pun kena kerja ke. Tapi mungkin raya pertama je cuti kot, ke tak? Kalau tak cuti langsung memang kejam la.. uhuk... nah bahu.. haha..

    ReplyDelete
  4. heh............heh..sedih sgt tu

    ReplyDelete
  5. bahu aku tulang je angkel..tapi not bad la kalau setakat nak pinjam..
    pulang balik tau lepas raya nanti haha

    ReplyDelete
  6. sian uncle....haihh...bertabah lah...pi pinjam bahu awex cun dkat opis tu..hehe

    ReplyDelete
  7. berdoa banyak-banyak supaya bos lembut ulu hati dan pinggang untuk bagi korang cuti masa raya nanti... uhukkkk.

    ReplyDelete
  8. Bertabahlah Ankel.
    Jangan putus asa. Mana tahu last minit dapat lepas ke.
    Susah sangat, pakai je baki cuti tahunan yang ada.
    Kalau Boss tak terima jugak, repot kesatuan pekerja. Perkeso. Hehehehe

    ReplyDelete
  9. selamat beraya ankel.. ehh??

    ReplyDelete
  10. siannya ankel..takpe, rayakan sebulan

    ReplyDelete

Sila beri komen dengan penuh kasih sayang...
Terima Kasih.

 
Support : Catatan Ankel Jonni | Ankel Jonni | Facebook Ankel
Copyright © 2015. catatan ankel jonni - All Rights Reserved
Template Created by Ankel Jonni Published by Ankel Jonni
Proudly powered by Blogger